Witam.
Słyszałem że na forum fiata stosują podkładkę pod sprężynkę zaworu w pompie oleju i ponoć to zwiększa im ciśnienie również na biegu jałowym. Czy to możliwe bo po mojej analizie wydaje mi się że to tylko da większe ciśnienie przy maksymalnych obrotach tzn. zawór bezpieczeństwa później się otworzy a więc trzyma wyzsze ciśnienie czyli co to ma do ciśnienia na jałowym? A piszą że podkładka 0.3mm zwiększa ciśnienie o nawet 0.5bara? O co kaman?
Kappa - Podkładka w pompie oleju 2.0 16V T
Re: Podkładka w pompie oleju 2.0 16V T
Niestety nie ma tam mądrego co by im wybił tą głupotęh0se166 pisze:Witam.
Słyszałem że na forum fiata stosują podkładkę pod sprężynkę zaworu w pompie oleju i ponoć to zwiększa im ciśnienie również na biegu jałowym. Czy to możliwe bo po mojej analizie wydaje mi się że to tylko da większe ciśnienie przy maksymalnych obrotach tzn. zawór bezpieczeństwa później się otworzy a więc trzyma wyzsze ciśnienie czyli co to ma do ciśnienia na jałowym? A piszą że podkładka 0.3mm zwiększa ciśnienie o nawet 0.5bara? O co kaman?

- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Podkładka w pompie oleju 2.0 16V T
chyba, że zawór jest uszkodzony czyli sprężyna jest słaba, więc puszcza olej non stop- wtedy dopiero podkładka powoduje prawidłowe działanie zaworu.
Re: Podkładka w pompie oleju 2.0 16V T
Prawidłowe ale nie podwyższonetopcio1 pisze:chyba, że zawór jest uszkodzony czyli sprężyna jest słaba, więc puszcza olej non stop- wtedy dopiero podkładka powoduje prawidłowe działanie zaworu.

-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 21 cze 2009, 21:17
- Lokalizacja: ŁÓDZKIE
Re: Podkładka w pompie oleju 2.0 16V T
Po takich przeróbkach z podkładka zima mogą robić zawody komu dalej filtr oleju wystrzeli 
