Lybra - pasek klinowy

Awatar użytkownika
LybraSW
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 24 lut 2008, 0:00
Imię: Michal
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Odp: Lybra - pasek klinowy

Post autor: LybraSW » 05 mar 2010, 16:06

Ja wymieniłem 2 razy rolkę zanim doszedłem do tego, że nie mam osłony w prawym nadkolu i cały syf idzie na pasek i rolki. Osłona ta kosztuje w aso 95 zł wraz z zestawem montażowym. Przy okazji zakupiłem osłonę pod silnik. Nie dość że auto cholernie się wyciszyło to od jesieni nie mam problemów z rolkami.
Była - Lancia Lybra SW 2.4 JTD Bicolore - lll miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW

Awatar użytkownika
Sharuga
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 806
Rejestracja: 21 mar 2009, 20:28
Lokalizacja: Połczyn Zdrój

Odp: Lybra - pasek klinowy

Post autor: Sharuga » 05 mar 2010, 19:25

LybraSW pisze:Ja wymieniłem 2 razy rolkę zanim doszedłem do tego, że nie mam osłony w prawym nadkolu i cały syf idzie na pasek i rolki. Osłona ta kosztuje w aso 95 zł wraz z zestawem montażowym. Przy okazji zakupiłem osłonę pod silnik. Nie dość że auto cholernie się wyciszyło to od jesieni nie mam problemów z rolkami.
Osłonę pod silnik kupowałeś w ASO? Ile kosztowała?
Pozdrowienia z ziemi Połczyńskiej
Lybra SW '99 1.9 jtd,

Awatar użytkownika
LybraSW
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 24 lut 2008, 0:00
Imię: Michal
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Odp: Lybra - pasek klinowy

Post autor: LybraSW » 06 mar 2010, 17:56

Sorka że nie sprecyzowałem. Osłonę pod silnik kupiłem nówkę na allegro
>http://www.allegro.pl/item907575274_osl ... libra.html
Była - Lancia Lybra SW 2.4 JTD Bicolore - lll miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW

Awatar użytkownika
czubax
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 134
Rejestracja: 29 wrz 2010, 20:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Lybra - pasek klinowy

Post autor: czubax » 24 gru 2010, 14:44

Mi właśnie przed chwilą spadł pasek klinowy...zrobiłem zdjęcie - chyba też nie mam tej cholernej osłony....

Obrazek

Fajnie mi się wigilia zaczęła...całe szczęście że stało się to w garażu na ostatnich 20 cm parkowania.....
Pytanie co teraz? Mam warsztat oddalony o jakieś 500m od domu. Akumulator naładowany więc ten kawałek powinienem przejechać...pytanie tylko czy nie będzie to szkodliwe dla alternatora i pompy wspomagania? Czy w jakiś sposób ta awaria mogła wpłynąć na pasek rozrządu ?

Tak czy inaczej dopiero w poniedziałek warsztat będzie czynny.....
Był: Lancia Lybra SW 2.4 JTD 150 KM, Lancia Kappa 3.0, AR 159, kilka AR 156
Jest: Lancia Thesis 2.4 JTD, Citroen CX 2.5 Prestige, Vel Satis 2.2 DCI

Qboy
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 81
Rejestracja: 01 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Katowice

Re: Lybra - pasek klinowy

Post autor: Qboy » 24 gru 2010, 14:52

czubax pisze:Mi właśnie przed chwilą spadł pasek klinowy...zrobiłem zdjęcie - chyba też nie mam tej cholernej osłony....

Obrazek

Fajnie mi się wigilia zaczęła...całe szczęście że stało się to w garażu na ostatnich 20 cm parkowania.....
Pytanie co teraz? Mam warsztat oddalony o jakieś 500m od domu. Akumulator naładowany więc ten kawałek powinienem przejechać...pytanie tylko czy nie będzie to szkodliwe dla alternatora i pompy wspomagania? Czy w jakiś sposób ta awaria mogła wpłynąć na pasek rozrządu ?

Tak czy inaczej dopiero w poniedziałek warsztat będzie czynny.....

Bez paska możesz taki kawałek podjechac tylko najlepiej gdybyś go wyciągnoł żeby nie narobil wiekszych szkód.Nie zaszkodzisz tym elementom a odnośnie rozrządu nie powinno nic się narobić.Teraz tylko trzeba odszykać przyczyne dlaczego pasek zleciał.Nic się nie przejmoj tylko spędzaj swięta spokojnie.... :D wesołych świąt :D

Awatar użytkownika
czubax
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 134
Rejestracja: 29 wrz 2010, 20:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Lybra - pasek klinowy

Post autor: czubax » 25 gru 2010, 12:08

Qboy pisze: Bez paska możesz taki kawałek podjechac tylko najlepiej gdybyś go wyciągnoł żeby nie narobil wiekszych szkód.Nie zaszkodzisz tym elementom a odnośnie rozrządu nie powinno nic się narobić.Teraz tylko trzeba odszykać przyczyne dlaczego pasek zleciał.Nic się nie przejmoj tylko spędzaj swięta spokojnie.... :D wesołych świąt :D
Dzięki Qboy. Mam nadzieje ,że do wymiany nie będzie komplet tzn koło pasowe ,napinacz i rolki....
A co do tej osłony - czy ktoś się orientuje czy tak ma być jak na zdjęciu czy może brakuje osłony??
Był: Lancia Lybra SW 2.4 JTD 150 KM, Lancia Kappa 3.0, AR 159, kilka AR 156
Jest: Lancia Thesis 2.4 JTD, Citroen CX 2.5 Prestige, Vel Satis 2.2 DCI

Awatar użytkownika
OKOwiec
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 398
Rejestracja: 01 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Lybra - pasek klinowy

Post autor: OKOwiec » 25 gru 2010, 12:39

Dzięki Qboy. Mam nadzieje ,że do wymiany nie będzie komplet tzn koło pasowe ,napinacz i rolki....
A co do tej osłony - czy ktoś się orientuje czy tak ma być jak na zdjęciu czy może brakuje osłony??

Kolego po zdjęciu koła nie powinieneś widzieć koła pasowego bo w tym miejscu powinna znajdować się niewielka plastikowa osłona z wygłuszeniem od strony silnika , tak jest w moim 1.9 .

Awatar użytkownika
olofromglogau
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 99
Rejestracja: 06 kwie 2008, 0:00
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: głogów-serby

Re: Lybra - pasek klinowy

Post autor: olofromglogau » 25 gru 2010, 19:13

mi piszczał pasek wymieniłem napinacz i rolke dolna i jest ok.rolka zjechana a stary napinacz wogóle nie napinał.
jak pasek jest luzny to na bank napinacz nie napina dobrze (zadne psikadła nie pomoga) - czyli jest do wymiany.
a wczoraj w wigilie mialem pzygode ze sprzeglem nagle przestało odbijac do końca ;( ale to juz w innym temacie.

Awatar użytkownika
olofromglogau
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 99
Rejestracja: 06 kwie 2008, 0:00
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: głogów-serby

Re: Lybra - pasek klinowy

Post autor: olofromglogau » 25 gru 2010, 19:15

mi piszczał pasek wymieniłem napinacz i rolke dolna i jest ok.rolka zjechana a stary napinacz wogóle nie napinał.
jak pasek jest luzny to na bank napinacz nie napina dobrze (zadne psikadła nie pomoga) - czyli jest do wymiany.
a wczoraj w wigilie mialem pzygode ze sprzeglem nagle przestało odbijac do końca ;( ale to juz w innym temacie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”