Lancia Ypsilon III

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!
Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5433
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: Tomzik » 22 sty 2011, 22:47

Jak widać na załączonych obrazkach deski rozdzielczej- Lancia jednak też może ;)

Dobra, bo możemy tak w nieskończoność..
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
NIKI
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 712
Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: NIKI » 23 sty 2011, 12:13

Tomzik pisze:Jak widać na załączonych obrazkach deski rozdzielczej- Lancia jednak też może ;)

Dobra, bo możemy tak w nieskończoność..
Oki, widzę że nie ma co dyskutować bo poziom dyskusji jest żaden... (niestety)
Moje byłe Włoszki

Boorek

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: Boorek » 23 sty 2011, 18:13

Tomzik pisze:No właśnie- dobre pytanie :D

Nie przekonacie mnie- dla mnie to po pierwsze ohydnie wygląda a po drugie nadal obstaję przy tym, że zegary są dla kierowcy i to on powinien sobie wygodnie i z jak najmniejszą utratą koncentracji na drodze w nie patrzeć.
mniejsza utrata koncentracji jest gdy zegary są na środku... zrób sobie mały test... jadąc Kappciem rzuć okiem na górną część konsoli centralnej, a później zrób to samo patrząc np na swój prędkościomierz...

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5433
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: Tomzik » 23 sty 2011, 22:54

NIKI pisze:Oki, widzę że nie ma co dyskutować bo poziom dyskusji jest żaden... (niestety)
Hm.. Wymieniamy poglądy i swoje stanowiska w tej sprawie, krótko i na temat, nie wiem w czym tu mamy trzymać jakiś wysoki poziom..
Boorek pisze:mniejsza utrata koncentracji jest gdy zegary są na środku... zrób sobie mały test... jadąc Kappciem rzuć okiem na górną część konsoli centralnej, a później zrób to samo patrząc np na swój prędkościomierz...
Chcesz mi powiedzieć, że póki co zdecydowana większość aut jest nieergonomiczna?

Eksperyment można zrobić, jednak w teorii, prznajmniej moim zdaniem, łatwiej, szybciej i z mniejszą utratą koncentracji jest zerknąć lekko poniżej niż kręcąc całą głową w bok..
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Boorek

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: Boorek » 24 sty 2011, 7:36

Tomzik pisze:
NIKI pisze:Oki, widzę że nie ma co dyskutować bo poziom dyskusji jest żaden... (niestety)
Hm.. Wymieniamy poglądy i swoje stanowiska w tej sprawie, krótko i na temat, nie wiem w czym tu mamy trzymać jakiś wysoki poziom..
Boorek pisze:mniejsza utrata koncentracji jest gdy zegary są na środku... zrób sobie mały test... jadąc Kappciem rzuć okiem na górną część konsoli centralnej, a później zrób to samo patrząc np na swój prędkościomierz...
Chcesz mi powiedzieć, że póki co zdecydowana większość aut jest nieergonomiczna?

Eksperyment można zrobić, jednak w teorii, prznajmniej moim zdaniem, łatwiej, szybciej i z mniejszą utratą koncentracji jest zerknąć lekko poniżej niż kręcąc całą głową w bok..
tylko że patrząc przez przednią szybę wcale nie musisz odwracać głowy w bok, bo zagary są tuż poniżej szyby, którą widzisz przecież całą, wystarczy lekko odwrócić wzrok... wiesz co jak kiedyś będziesz miał okazję to wsiądź do takiego auta np. do Ygreka na jakimś zlocie, zobaczysz o czym mówię, ja to sprawdziłem (i przekonałem się do takiego rozwiązania) na przykładzie Nissana Primery. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
miwis
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 666
Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: miwis » 26 sty 2011, 19:50

Do centralnych zegarów można przywyknąć nie jest tak żle i bardzo łatwo to przychodzi. Temat znam z autopsji ponieważ posiadam ygreka. Boli mnie jedno, cały czas porównujecie to autko z Mito, ale nie zauważacie że jest od niego mniejsze,taki mały kurdupelek zbudowany na bazie Pandy. Dla mnie to największa porażka. Brzydal Mito dalej nie ma sensownej alternatywy.
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:

Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest

Awatar użytkownika
NIKI
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 712
Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: NIKI » 26 sty 2011, 19:56

Wątpię żeby był mniejszy od obecnej generacji :)
Moje byłe Włoszki

Awatar użytkownika
Art92
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1905
Rejestracja: 25 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: Sierakowice/Słupsk

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: Art92 » 26 sty 2011, 20:06

miwis pisze:Do centralnych zegarów można przywyknąć nie jest tak żle i bardzo łatwo to przychodzi. Temat znam z autopsji ponieważ posiadam ygreka. Boli mnie jedno, cały czas porównujecie to autko z Mito, ale nie zauważacie że jest od niego mniejsze,taki mały kurdupelek zbudowany na bazie Pandy. Dla mnie to największa porażka. Brzydal Mito dalej nie ma sensownej alternatywy.
Otwórz link z pierwszego postu na pierwszej stronie, powiększ zdjęcie z włoskiego artykułu i mimo włoskiego języka można przeczytać ze będzie o 25cm dłuższa od obecnej Ypsilon. Obecna ma 3770mm, z tego wynika ze nowa będzie miła 4020mm. Mi To ma 4060. Oba auta mi się podobają, nie można ich tak poprostu porównywać bo to auta przeznaczone dla innej grupy klientów, tak jak i ogólnie obie marki, Lancia i Alfa.

Awatar użytkownika
miwis
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 666
Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: miwis » 26 sty 2011, 21:32

Art92 pisze:
miwis pisze:Do centralnych zegarów można przywyknąć nie jest tak żle i bardzo łatwo to przychodzi. Temat znam z autopsji ponieważ posiadam ygreka. Boli mnie jedno, cały czas porównujecie to autko z Mito, ale nie zauważacie że jest od niego mniejsze,taki mały kurdupelek zbudowany na bazie Pandy. Dla mnie to największa porażka. Brzydal Mito dalej nie ma sensownej alternatywy.
Otwórz link z pierwszego postu na pierwszej stronie, powiększ zdjęcie z włoskiego artykułu i mimo włoskiego języka można przeczytać ze będzie o 25cm dłuższa od obecnej Ypsilon. Obecna ma 3770mm, z tego wynika ze nowa będzie miła 4020mm. Mi To ma 4060. Oba auta mi się podobają, nie można ich tak poprostu porównywać bo to auta przeznaczone dla innej grupy klientów, tak jak i ogólnie obie marki, Lancia i Alfa.
A dlaczego nie można porównywać obu marek.Dla mnie Lancie sztucznie "marketingowo" wykastrowano z sportowych genów mimo wspaniałych sportowych tradycji. Nie każdy tak jak ty jest miłośnikiem tapczanowych nastaw zawieszenia.Absolutnie nic nie mam do Alfy a wręcz przeciwnie,ale czasami uważam ,że przydałaby się jej zdrowa włoska konkurencja.
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:

Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest

Awatar użytkownika
Art92
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1905
Rejestracja: 25 gru 2007, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: Sierakowice/Słupsk

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: Art92 » 26 sty 2011, 22:22

Lubie i sportowe usposobienie Alfy i ekskluzywne Lancii, te marki się wypełniają, jedna drugiej nie może robić konkurencji bo dla Fiata liczą się zyski. Oczywiste jest ze wszyscy tęsknią za sportowymi modelami Lancii, no ale takie czasy, chcesz sportowe auto, kup Alfę, chcesz ekskluzywne, idziesz do Lancii.

Awatar użytkownika
miwis
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 666
Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: miwis » 27 sty 2011, 0:15

Może i dla marketingowców Fiata jest w tym jakaś logika,ale z mojego punktu Lancia strzela sobie w nogę konstrując w ten sposób samochody.Bardzo wpływową grupą opiniotwórcza są dziennikarze motoryzacyjni.Uważają się za super sportowych kierowców, najchętniej całe testy jechali by bokiem ,szybko więc wyłapują takie niedoróbki jak gumowaty układ kierowniczy,nadmierne przechyły nadwozia w zakrętach,kołysanie itp.Te cechy sa dla nich największymi grzechami i nie mają kompletnie zrozumienia dla eksluzywności i luksusu włoskiej marki bo i tak zresztą najlepszy jest golf i audi a ciemny naród to kupuje.Wracając do tematu nowego Ypsilona chciałbym miec po prostu możliwość wyboru.Nie podoba mi się zezowaty look reflektorów Mito więc kupuję nowego Ypsilona wypasażonego w alfowski system DNA pozwalający pogodzić sport z komfortem.Gotowe podzespoły leża na półkach koncernu.Wygląda jednak, że będzie powtórka z Delty III czyli Broń Boże tylko nie za sportowo bo zaszkodzimy alfie.
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:

Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: Dawid » 29 sty 2011, 21:00

Tu nareszcie coś widać....

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
NIKI
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 712
Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: NIKI » 29 sty 2011, 21:30

Dalej zakładają atrapę klamki na tylnych drzwiach :D
Moje byłe Włoszki

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: broker » 01 lut 2011, 2:10

Nowa Lancia Ypsilon coraz bliżej
Oto bardzo ciekawa wizualizacja, która prezentuje model Lancia Ypsilon nowej generacji. Materiał przygotował jeden z najbardziej cenionych magazynów włoskich, który ma bardzo dobre kontakty w branży motoryzacyjnej.


:link:


Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe

Post autor: broker » 03 lut 2011, 19:23

:link:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”