
Dobra, bo możemy tak w nieskończoność..
Oki, widzę że nie ma co dyskutować bo poziom dyskusji jest żaden... (niestety)Tomzik pisze:Jak widać na załączonych obrazkach deski rozdzielczej- Lancia jednak też może
Dobra, bo możemy tak w nieskończoność..
mniejsza utrata koncentracji jest gdy zegary są na środku... zrób sobie mały test... jadąc Kappciem rzuć okiem na górną część konsoli centralnej, a później zrób to samo patrząc np na swój prędkościomierz...Tomzik pisze:No właśnie- dobre pytanie
Nie przekonacie mnie- dla mnie to po pierwsze ohydnie wygląda a po drugie nadal obstaję przy tym, że zegary są dla kierowcy i to on powinien sobie wygodnie i z jak najmniejszą utratą koncentracji na drodze w nie patrzeć.
Hm.. Wymieniamy poglądy i swoje stanowiska w tej sprawie, krótko i na temat, nie wiem w czym tu mamy trzymać jakiś wysoki poziom..NIKI pisze:Oki, widzę że nie ma co dyskutować bo poziom dyskusji jest żaden... (niestety)
Chcesz mi powiedzieć, że póki co zdecydowana większość aut jest nieergonomiczna?Boorek pisze:mniejsza utrata koncentracji jest gdy zegary są na środku... zrób sobie mały test... jadąc Kappciem rzuć okiem na górną część konsoli centralnej, a później zrób to samo patrząc np na swój prędkościomierz...
tylko że patrząc przez przednią szybę wcale nie musisz odwracać głowy w bok, bo zagary są tuż poniżej szyby, którą widzisz przecież całą, wystarczy lekko odwrócić wzrok... wiesz co jak kiedyś będziesz miał okazję to wsiądź do takiego auta np. do Ygreka na jakimś zlocie, zobaczysz o czym mówię, ja to sprawdziłem (i przekonałem się do takiego rozwiązania) na przykładzie Nissana Primery. PozdrawiamTomzik pisze:Hm.. Wymieniamy poglądy i swoje stanowiska w tej sprawie, krótko i na temat, nie wiem w czym tu mamy trzymać jakiś wysoki poziom..NIKI pisze:Oki, widzę że nie ma co dyskutować bo poziom dyskusji jest żaden... (niestety)
Chcesz mi powiedzieć, że póki co zdecydowana większość aut jest nieergonomiczna?Boorek pisze:mniejsza utrata koncentracji jest gdy zegary są na środku... zrób sobie mały test... jadąc Kappciem rzuć okiem na górną część konsoli centralnej, a później zrób to samo patrząc np na swój prędkościomierz...
Eksperyment można zrobić, jednak w teorii, prznajmniej moim zdaniem, łatwiej, szybciej i z mniejszą utratą koncentracji jest zerknąć lekko poniżej niż kręcąc całą głową w bok..
Otwórz link z pierwszego postu na pierwszej stronie, powiększ zdjęcie z włoskiego artykułu i mimo włoskiego języka można przeczytać ze będzie o 25cm dłuższa od obecnej Ypsilon. Obecna ma 3770mm, z tego wynika ze nowa będzie miła 4020mm. Mi To ma 4060. Oba auta mi się podobają, nie można ich tak poprostu porównywać bo to auta przeznaczone dla innej grupy klientów, tak jak i ogólnie obie marki, Lancia i Alfa.miwis pisze:Do centralnych zegarów można przywyknąć nie jest tak żle i bardzo łatwo to przychodzi. Temat znam z autopsji ponieważ posiadam ygreka. Boli mnie jedno, cały czas porównujecie to autko z Mito, ale nie zauważacie że jest od niego mniejsze,taki mały kurdupelek zbudowany na bazie Pandy. Dla mnie to największa porażka. Brzydal Mito dalej nie ma sensownej alternatywy.
A dlaczego nie można porównywać obu marek.Dla mnie Lancie sztucznie "marketingowo" wykastrowano z sportowych genów mimo wspaniałych sportowych tradycji. Nie każdy tak jak ty jest miłośnikiem tapczanowych nastaw zawieszenia.Absolutnie nic nie mam do Alfy a wręcz przeciwnie,ale czasami uważam ,że przydałaby się jej zdrowa włoska konkurencja.Art92 pisze:Otwórz link z pierwszego postu na pierwszej stronie, powiększ zdjęcie z włoskiego artykułu i mimo włoskiego języka można przeczytać ze będzie o 25cm dłuższa od obecnej Ypsilon. Obecna ma 3770mm, z tego wynika ze nowa będzie miła 4020mm. Mi To ma 4060. Oba auta mi się podobają, nie można ich tak poprostu porównywać bo to auta przeznaczone dla innej grupy klientów, tak jak i ogólnie obie marki, Lancia i Alfa.miwis pisze:Do centralnych zegarów można przywyknąć nie jest tak żle i bardzo łatwo to przychodzi. Temat znam z autopsji ponieważ posiadam ygreka. Boli mnie jedno, cały czas porównujecie to autko z Mito, ale nie zauważacie że jest od niego mniejsze,taki mały kurdupelek zbudowany na bazie Pandy. Dla mnie to największa porażka. Brzydal Mito dalej nie ma sensownej alternatywy.