Kappa - kilka pytań dot. spalania

Awatar użytkownika
marmal
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2065
Rejestracja: 15 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa - kilka pytań dot. spalania

Post autor: marmal » 30 kwie 2011, 16:30

stabraf pisze:
annubis17 pisze:A ja jestem w szoku bo jeżeli dobrze licze to mi spala 20l :O
To u mnie podobnie ale LPG ;)
Jak se jeżdżę spokojniej to 15 / 16 :D A w trasie to i do 11 zejdzie : yesyes :
Moja BM-ka kiedyś miała taki apetyt - obecna kochana i pieszczona Deltunia na trasie spożywa ok 8 literków a w miasteczku nie wiem, nie badałem :)
Pozdrawiam - Marian

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8478
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa - kilka pytań dot. spalania

Post autor: stabraf » 30 kwie 2011, 16:35

marmal pisze: Moja BM-ka kiedyś miała taki apetyt - obecna kochana i pieszczona Deltunia na trasie spożywa ok 8 literków a w miasteczku nie wiem, nie badałem :)
Oojj - to pewnie w mieście łoi Cię na potęgę... : gafa : ;)

Awatar użytkownika
marmal
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2065
Rejestracja: 15 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa - kilka pytań dot. spalania

Post autor: marmal » 30 kwie 2011, 16:47

stabraf pisze:
marmal pisze: Moja BM-ka kiedyś miała taki apetyt - obecna kochana i pieszczona Deltunia na trasie spożywa ok 8 literków a w miasteczku nie wiem, nie badałem :)
Oojj - to pewnie w mieście łoi Cię na potęgę... : gafa : ;)
Nie boli za bardzo : beczy : więc da się wytrzymać : nerwus :
Pozdrawiam - Marian

Awatar użytkownika
Gros
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2707
Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie

Re: Kappa - kilka pytań dot. spalania

Post autor: Gros » 30 kwie 2011, 19:11

dj_tygrys pisze:No panewki to standard w tym motorze, ja już jestem "po" i rok czasu śmiga bez problemów, co do spalania to w korkach i z klimą właśnie łyka 14 no i ostatni spod świateł nie ruszam.
Ostatnio były na forum pretensję jak jakiś ćwok opisał kupejkę 2.16 turbo ,a to że wałki padają ,a to że silnik to kompletna porażka i o motorze 2.4 20v dokładnie to samo że ogólnie niewypał .Tygrys wyrażę się kolejny przestańcie pierdo.......ć głupoty bo się rzygać chce ,gdy się to czyta -k : cenzura : a jaki standard pytam?
:lol: : gafa : :bitwa:

Awatar użytkownika
dj_tygrys
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 250
Rejestracja: 11 mar 2010, 13:09
Imię: Grzechu
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Kappa - kilka pytań dot. spalania

Post autor: dj_tygrys » 30 kwie 2011, 21:16

Standard że panewkę obraca, no niestety ale jeżeli zamontowali panewki bez zamków to są one bardziej narażone na obrócenie zwłaszcza że ten motor "zbiera" się momentalnie, a jeszcze jak ktoś leje kijowy olej to już w ogóle porażka i nie ma się co oszukiwać, każde auto ma swoje jakieś wady, są one podatne na tego typu awarie jeżeli się mylę to mam do tego prawo nie każdy jest ideałem :) Mnie cieszy to że ja mam to za sobą.
Lancia Kappa 2.4 Benz. LX 2000 rok

Awatar użytkownika
Gros
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2707
Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie

Re: Kappa - kilka pytań dot. spalania

Post autor: Gros » 30 kwie 2011, 21:37

dj_tygrys pisze:Standard że panewkę obraca, no niestety ale jeżeli zamontowali panewki bez zamków to są one bardziej narażone na obrócenie zwłaszcza że ten motor "zbiera" się momentalnie, a jeszcze jak ktoś leje kijowy olej to już w ogóle porażka i nie ma się co oszukiwać, każde auto ma swoje jakieś wady, są one podatne na tego typu awarie jeżeli się mylę to mam do tego prawo nie każdy jest ideałem :) Mnie cieszy to że ja mam to za sobą.
Nie chciałem Cie obrazić i byś czuł się urażony -znam te jednostki i wiem że są dobre -dobry olej ,filtry jak się należy i robią olbrzymie przebiegi :D
:lol: : gafa : :bitwa:

Awatar użytkownika
annubis17
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1231
Rejestracja: 16 sie 2010, 19:41
Imię: Damian
Lokalizacja: Koszalin

Re: Kappa - kilka pytań dot. spalania

Post autor: annubis17 » 30 kwie 2011, 23:13

dj_tygrys pisze:Standard że panewkę obraca, no niestety ale jeżeli zamontowali panewki bez zamków to są one bardziej narażone na obrócenie zwłaszcza że ten motor "zbiera" się momentalnie, a jeszcze jak ktoś leje kijowy olej to już w ogóle porażka i nie ma się co oszukiwać, każde auto ma swoje jakieś wady, są one podatne na tego typu awarie jeżeli się mylę to mam do tego prawo nie każdy jest ideałem :) Mnie cieszy to że ja mam to za sobą.
Czyli chyba wszystko przedemną ;) Jazde z minimalną ilością oleju juz zaliczyłem i przeżyła:D
Citroen XM 2.1D / Lancia Kappa 2.0 VIS

Awatar użytkownika
dj_tygrys
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 250
Rejestracja: 11 mar 2010, 13:09
Imię: Grzechu
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Kappa - kilka pytań dot. spalania

Post autor: dj_tygrys » 01 maja 2011, 10:31

Ja oczywiście nie twierdzę że to się każdemu przydarzy, ale jak przez pół swojego życia auto było "firmowe" w rękach kierowców z urzędów to sami wiecie jak się odbywał rozruch i od razu palnik ...

Dokładnie ja takie samo mam zdanie że są to świetne jednostki ale potrzebują dobrych olejów i regularnego serwisowania, włoskie silniki są naprawdę dobre ale jak takie auto trafia w nieodpowiednie ręce gdzie poprzedni właściciel miał fałweja i lał nawet rzepakowy olej i auto jeździło to myśli że wszędzie tak jest i potem rodzą się głupie teorie o włoskich autach, wszyscy wiemy że to są naprawdę świetne auta i każdy kto dba należycie jeździ i wymija stojące na poboczu auta właścicieli co "nic im się nie psuło i nic nie musieli robić"
Lancia Kappa 2.4 Benz. LX 2000 rok

Awatar użytkownika
annubis17
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1231
Rejestracja: 16 sie 2010, 19:41
Imię: Damian
Lokalizacja: Koszalin

Re: Kappa - kilka pytań dot. spalania

Post autor: annubis17 » 02 maja 2011, 17:31

dj_tygrys pisze:Ja oczywiście nie twierdzę że to się każdemu przydarzy, ale jak przez pół swojego życia auto było "firmowe" w rękach kierowców z urzędów to sami wiecie jak się odbywał rozruch i od razu palnik ...

Dokładnie ja takie samo mam zdanie że są to świetne jednostki ale potrzebują dobrych olejów i regularnego serwisowania, włoskie silniki są naprawdę dobre ale jak takie auto trafia w nieodpowiednie ręce gdzie poprzedni właściciel miał fałweja i lał nawet rzepakowy olej i auto jeździło to myśli że wszędzie tak jest i potem rodzą się głupie teorie o włoskich autach, wszyscy wiemy że to są naprawdę świetne auta i każdy kto dba należycie jeździ i wymija stojące na poboczu auta właścicieli co "nic im się nie psuło i nic nie musieli robić"
Moje było w użytku od nowosci przez wypożyczalnie aut w niemczech, a potem jako auto służbowe w niemieckiej firmie ubezpieczeniowej. Ups... Panewki przedemną :D
Citroen XM 2.1D / Lancia Kappa 2.0 VIS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”