
FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
i jeszcze jeden render


Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Maserati ma plan sprzedawać 50 tys sztuk rocznie już za kilka lat, to będzie fascynująca walka z Prosche i Jaguarem oraz Mercedesem, BMW i Audi w wyższych klasach. Jak się uda Fiat zarobi masę kasy. Maserati klasy E w cenie od 55 tys Euro
Niemcy będą w końcu mieli porządną konkurencję.
A w Ferrari rekordy

A w Ferrari rekordy

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Nadchodzą wielkie czasy dla Maserati ....
Maserati sprzedało w 2010, 5.675 samochodów, w szybkim czasie ma to być 50 tys dzięki 4 modelom:
1.
Maserati klasy E będzie bazowało na platformie Chrysler 300/Dodge Charger. Pojawi się już w 2012.
Początkowo miał być to projekt flagowego modelu Alfa Romeo, ale Maserati daje znacznie większe możliwości.
Napęd na tył, przeprojektowany silnik Pentastar, 3L, biturbo, multiair, 400 KM.
Maserati E będzie mniejsze od obecnego Quattroporte, będzie miało 4950 mm długości. Ceny od 55 do 70 tys Euro.
2.
Maserati klasy S będzie większe od obecnego Quattroporte o 70 mm, będzie miało 5170 mm. Tu pojawi się zmodyfikowany silnik Ferrari 4.7 L, 475 KM. Ceny od 125 do 150 tys Euro.
Maserati S klasa ma mieć udział w rynku superluksusowych limuzyn na poziomie 8% (obecna generacja ma 3%).
3.
SUV zadebiutuje w tym roku we Frankfurcie. Silnik 4.7 L, 450 KM plus diesel w Europie 300 KM. Ceny są póki co nieznane.
4.
Nadal będzie oferowany GranTurismo + GranCabrio
Plan sprzedaży:
E+S klasa 30.000 - 35.000 sztuk
SUV 10.000 - 15.000 sztuk .
GranTurismo+GranCabrio 5.000 sztuk
Wszystkie modele zostały zaprojektowane w Maserati Styling Center w Turynie pod kierownictwem Marco Tencone i Lorenzo Ramaciotti. Do tej pory wszystkie Maserati były projektowane przez Italdesign Giugiaro lub Pininfarine.
----------------
Maserati banks on Chrysler to boost global sales
Luxury brand plans two sedans and SUV with technology from U.S. carmaker



Maserati sprzedało w 2010, 5.675 samochodów, w szybkim czasie ma to być 50 tys dzięki 4 modelom:
1.
Maserati klasy E będzie bazowało na platformie Chrysler 300/Dodge Charger. Pojawi się już w 2012.
Początkowo miał być to projekt flagowego modelu Alfa Romeo, ale Maserati daje znacznie większe możliwości.
Napęd na tył, przeprojektowany silnik Pentastar, 3L, biturbo, multiair, 400 KM.
Maserati E będzie mniejsze od obecnego Quattroporte, będzie miało 4950 mm długości. Ceny od 55 do 70 tys Euro.
2.
Maserati klasy S będzie większe od obecnego Quattroporte o 70 mm, będzie miało 5170 mm. Tu pojawi się zmodyfikowany silnik Ferrari 4.7 L, 475 KM. Ceny od 125 do 150 tys Euro.
Maserati S klasa ma mieć udział w rynku superluksusowych limuzyn na poziomie 8% (obecna generacja ma 3%).
3.
SUV zadebiutuje w tym roku we Frankfurcie. Silnik 4.7 L, 450 KM plus diesel w Europie 300 KM. Ceny są póki co nieznane.
4.
Nadal będzie oferowany GranTurismo + GranCabrio
Plan sprzedaży:
E+S klasa 30.000 - 35.000 sztuk
SUV 10.000 - 15.000 sztuk .
GranTurismo+GranCabrio 5.000 sztuk
Wszystkie modele zostały zaprojektowane w Maserati Styling Center w Turynie pod kierownictwem Marco Tencone i Lorenzo Ramaciotti. Do tej pory wszystkie Maserati były projektowane przez Italdesign Giugiaro lub Pininfarine.
----------------
Maserati banks on Chrysler to boost global sales
Luxury brand plans two sedans and SUV with technology from U.S. carmaker



Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Maserati GranTurismo S by Anderson Germany
Maserati GranTurismo S by Anderson Germany : Dark trident











Via Anderson Germany @ blogautomobile.fr











Via Anderson Germany @ blogautomobile.fr
Re: Maserati GranTurismo S by Anderson Germany
Straszna cepelia. Zwłaszcza to włókno węglowe.
Re: Maserati GranTurismo S by Anderson Germany
Obszycie navi poraża ...tandetą .
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło

-----------------------------------------
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Kilka starszych nietypowych Ferrari:
Ferrari Sbarro Alcador


Ferrari F90



A t garaż Sułtana Brunei. Ktoś chciałby zostać adoptowany?

Ferrari Sbarro Alcador


Ferrari F90



A t garaż Sułtana Brunei. Ktoś chciałby zostać adoptowany?


Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Ferrari 458 z twardym dachem, to może nie korzystnie wpłynąć na prowadzenie i masę pojazdu.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Ale korzystnie na sztywność nadwozia - coś za coś.
no i jest jeszcze jeden czynnik - oglądaj od 3:18.
no i jest jeszcze jeden czynnik - oglądaj od 3:18.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Pozdrawiam, Michał
-
- Klubowicz
- Posty: 1185
- Rejestracja: 13 lip 2010, 22:29
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Gorzyce (woj.śląskie)
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
miałem okazję usłyszeć i przyjrzeć się Maserati Quatroporte z 2006 roku. Jeździ coś takiego na raciborskich blachach
Aż mnie ciarki przeszły jak wcisnął pedał gazu... 


było Uno 1.0, Bravo 1.2 16V, była Lybra LX SW 1.8 LPG, była Croma 1,9 150KM jest Lancia Ypsilon Platino 0.9 i Ford Galaxy