
Lancia Thema II (Chrysler 300)
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
jak słynna sytuacja z "bumerangami" w Maserati 3200GT - po tym, jak zmienili lampy na inne, to modyfikacje aftermarketowe na stare lampy były bardzo popularne 


http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
designersko to dramat, nie mający żadnego związku z charakterem marki. nie ma się co oszukiwać, to zwykły rebranding/rebadging. pytanie czy może być jeszcze gorzej.
Nowa Thema - wrażenia z jazdy
Nie jestem zbyt dobry w recenzowaniu, napiszę tylko, że jechało się naprawdę dobrze, tak jak przystało na tej klasy auto (a nawet lepiej, bo znaczek Lancii na kierownicy
). Bardzo wygodne i odpowiednio miękkie, nie buja za bardzo, ale dziur też się nie czuje (jechałem wersją z felgą 18 calową i oponą profil 55). Reakcja na dodanie gazu szybka, automat 8 biegów przerzuca dość szybko (wersja 3.6 benzyna, model na 2012 rok ma mieć już łopatki przy kierownicy). Spalanie 15.8 w mieście + trochę szybszej jazdy. Środek wyciszony super, pomruk przy wyższych obrotach dodaje smaczku. Wersja wyposażenia Platinum. Zainteresowanym odpowiem na pytanka jeśli jakieś są, bo opisy mi ciężko wychodzą
Podsumuję tylko, że auto spodobało się na tyle zarówno mi, jak i dziewczynie, że prawdopodobnie zostanie następcą Lybry za pewien czas 
Pozdrawiam



Pozdrawiam
Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy
Jaka jest widoczność z pozycji kierowcy? Jak ze skutecznością układu hamulcowego (nie jest zbyt amerykański a'la spowalniacz)?
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy
Powiem szczerze, że na widoczność z pozycji kierowcy nie zwróciłem uwagi, więc musiała być OK. Jeśli chodzi o układ hamulcowy to jest mniej "wrażliwy" jak w mojej lybrze (wystarczy musnąć pedał i auto staje dęba - ale tak lubię), ale gdy musiałem mocniej przyhamować to zrobił to bardzo skutecznie, nie mam zastrzeżeń w tej kwestii.
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy
lata 70e się skonczyłynie jest zbyt amerykański a'la spowalniacz)?


http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Znalezione w necie 
viewtopic.php?f=4&t=51162

viewtopic.php?f=4&t=51162
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Luksusowy Chrysler ? model 300 w odmianie Luxury Series


Chrysler próbuje dodać uroku swojej flagowej limuzynie. Postanowił więc wykorzystać w modelu 300 więcej ekskluzywnych akcentów, dzięki czemu ma on być najbardziej luksusowym Chryslerem w historii.
Edycja Luxury Series dotyczy dwóch opcji silnikowych modelu 300 i pojawi się w amerykańskich salonach w lutym 2012 roku. Ceny są następujące:
* Chrysler 300 Luxury Series (3,6-litrowy silnik V6, 292 KM, RWD) ? 40 145 dol.;
* Chrysler 300 Luxury Series (3,6-litrowy silnik V6, 292 KM, AWD) ? 42 495 dol.;
* Chrysler 300C Luxury Series (5,7-litrowy silnik HEMI V8, 363 KM, RWD) - 42 895 dol.;
* Chrysler 300C Luxury Series (5,7-litrowy silnik HEMI V8, 363 KM, AWD) - 45 245 dol.
Chrysler zapewnia, że ta wersja jest ekskluzywna i wyjątkowa, jednak nie jest tak do końca. Przypominamy, że europejski bliźniak Chryslera 300,Lancia Thema, takie wnętrze ma w standardzie (odsyłam do naszego wcześniejszego wpisu).
Lancia Thema dostępna jest w Polsce od 183 100 zł. Tyle kosztuje wersja Gold z 3,6-litrowym silnikiem V6 o mocy 292 KM. Za najbogatszą wersję Executive z tym samym motorem trzeba zapłacić już 212 100 zł. Niestety, w polskiej ofercie próżno szukać mocniejszych wariantów z silnikami HEMI V8 pod maską.
Dostępny jest jednak 3,0-litrowy silnik wysokoprężny w układzie V6, który w zależności od konfiguracji generuje 190 KM lub 239 KM. Wersja Executive z jednostką napędową o mocy 239 KM to już wydatek rzędu 222 600 zł.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 gru 2011, 12:53
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Przeczytałem wątek i muszę przyznać, że jestem zdegustowany.
Jako właściciele Lancii powinniście się cieszyć, że oprócz miejskich autek ta włoska marka znów ma w ofercie porządną limuzynę i bardzo dobrego vana.
Nie da się jednak ukryć, że Thema to 300c, a nie na odwrót, widać, że to ewolucja poprzedniego modelu
Jeśli ma ktoś jakieś pewne źródło z informacjami o różnicach pomiędzy Themą, a 300c i mógłby je tu wrzucić byłbym bardzo wdzięczny.
Szczególnie interesuje mnie czy w EU będzie wersja HEMI lub SRT8, bo umówmy się, że ta benzyna 3,6 i diesel to jednak nie to 
Jako właściciele Lancii powinniście się cieszyć, że oprócz miejskich autek ta włoska marka znów ma w ofercie porządną limuzynę i bardzo dobrego vana.
Nie da się jednak ukryć, że Thema to 300c, a nie na odwrót, widać, że to ewolucja poprzedniego modelu

Jeśli ma ktoś jakieś pewne źródło z informacjami o różnicach pomiędzy Themą, a 300c i mógłby je tu wrzucić byłbym bardzo wdzięczny.


300C 5.7 HEMI AWD
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
nie będzie, bo nikt tego nie kupi. Co najwyżej wsadzą silnik z maserati, jak się zdecydują na jakąś mocną odmianę.

http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 gru 2011, 12:53
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Pewnie masz rację, zwłaszcza, że jednostka z Maserati ma mniejszą pojemność i moc w stosunku do nowego SRT8.
300C 5.7 HEMI AWD
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
440KM to mniej niż w STR8?
Poza tym nie wsadzą go, bo za duże koszty i za mały popyt.
I z czego się tu cieszyć, skoro po pierwsze i tak każdy będzie na to mówił Chrysler (a zwłaszcza na Voyagera, który taki znów świetny nie jest, konkurencji w postaci nowego Sharana czy pewnie nawet Espace może naskoczyć) a po drugie to zwykłe, brzydkie kloce. Zero designu. To już stara, oryginalna Thema miała w sobie więcej elegancji, nie wspomnę o Kappie czy Thesis.
Ale jak znam życie to ludzie to kupią prędzej niż Thesis, bo.. jest Chryslerem a nie "dużym Fiatem"...
Poza tym nie wsadzą go, bo za duże koszty i za mały popyt.
I z czego się tu cieszyć, skoro po pierwsze i tak każdy będzie na to mówił Chrysler (a zwłaszcza na Voyagera, który taki znów świetny nie jest, konkurencji w postaci nowego Sharana czy pewnie nawet Espace może naskoczyć) a po drugie to zwykłe, brzydkie kloce. Zero designu. To już stara, oryginalna Thema miała w sobie więcej elegancji, nie wspomnę o Kappie czy Thesis.
Ale jak znam życie to ludzie to kupią prędzej niż Thesis, bo.. jest Chryslerem a nie "dużym Fiatem"...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 gru 2011, 12:53
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
Nowa jednostka SRT8 ma 6,4l pojemności i moc 470KM.
Design to kwestia gustu, nie spotkałem się jeszcze ze złą opinią dot. mojego auta, wszyscy się zachwycają
Proponuję najpierw przejechać się Grand Voyagerem. Chrysler jest większy przez co oferuje więcej miejsca w środku, ma lepsze, mocniejsze silniki, o komforcie nie wspominam.Tomzik pisze: (a zwłaszcza na Voyagera, który taki znów świetny nie jest, konkurencji w postaci nowego Sharana czy pewnie nawet Espace może naskoczyć) a po drugie to zwykłe, brzydkie kloce. Zero designu.
Design to kwestia gustu, nie spotkałem się jeszcze ze złą opinią dot. mojego auta, wszyscy się zachwycają

300C 5.7 HEMI AWD
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Thema/Chrysler 300
No dobrze, więc ma 30KM więcej, co i tak zapewne przekłada się na gorsze osiągi- amerykanie nigdy nie potrafili robić porządnych silników.
Co do Voyagera- Espace też ma wersję Grand i na pewno jest lepiej skrojone pod gusta Europejczyków. Nie wspominam o aktualnym Galaxy czy (tfutfu) Sharanie, które o niebo lepiej jeżdżą, oferują na pewno nie gorszą funkcjonalność a do w miarę sprawnego poruszania wystarczy im silnik 2,0 a nie 3,6.
Owszem, design to kwestia gustu i może jestem w mniejszości, ale do mnie lekki pojazd opancerzony z otworami strzelniczymi zamiast okien (ta cecha jeszcze wyraźniej była widoczna w wersji kombi poprzednika) jakoś nie przemawia
Po prostu lubie auta "lekkie" w rysunku a 300C stanowczo takim nie jest. Przytłacza, wygląda jak ciężki kloc. Niewiele lepiej wyglądała siódemka z lat 2002-2010 czy tam 2009. W porównaniu do poprzedniczki (1994-2001) to była tragedia. Ot, czołg. Ale tam przynajmniej okna dali bardziej proporcjonalne do reszty
Co do Voyagera- Espace też ma wersję Grand i na pewno jest lepiej skrojone pod gusta Europejczyków. Nie wspominam o aktualnym Galaxy czy (tfutfu) Sharanie, które o niebo lepiej jeżdżą, oferują na pewno nie gorszą funkcjonalność a do w miarę sprawnego poruszania wystarczy im silnik 2,0 a nie 3,6.
Owszem, design to kwestia gustu i może jestem w mniejszości, ale do mnie lekki pojazd opancerzony z otworami strzelniczymi zamiast okien (ta cecha jeszcze wyraźniej była widoczna w wersji kombi poprzednika) jakoś nie przemawia

Po prostu lubie auta "lekkie" w rysunku a 300C stanowczo takim nie jest. Przytłacza, wygląda jak ciężki kloc. Niewiele lepiej wyglądała siódemka z lat 2002-2010 czy tam 2009. W porównaniu do poprzedniczki (1994-2001) to była tragedia. Ot, czołg. Ale tam przynajmniej okna dali bardziej proporcjonalne do reszty

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205