Kappa 5.20 T - restryktor ciśnienia oleju do turbosprężarki
Re: Kappa 5.20 T - restryktor ciśnienia oleju do turbospręża
przepraszam mała poprawka, do kappy 16vt idzie tb25, a do fiata coupe 16vt idzie tb03, cena jak wyzej
Re: Kappa 5.20 T - restryktor ciśnienia oleju do turbospręża
Obiecane tulejki i łożysko. Przebieg 10 000km od regeneracji. Skończyło się chmurą dymu i zużyciem 4litrów oleju na 14km.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jerzy Czyż
Citroen Xantia 1.8i 16v, Sable d'Ete (1997) > 677 000 km
Citroen C6 3.0 HDi Exclusive, Rouge Profond (2009) >193 000 km
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi MCP, Noir Onyx (2010) > 383 000 km
Citroen C4 1.6i 16v Exclusive, Sable de Langrune (2006) > 302 000 km
!!!!DECEASED!!!! Lancia k 2.0t (5.20 turbo), Blu Apollo (1999) > 375 000 km !!!!DECEASED!!!!
Citroen Xantia 1.8i 16v, Sable d'Ete (1997) > 677 000 km
Citroen C6 3.0 HDi Exclusive, Rouge Profond (2009) >193 000 km
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi MCP, Noir Onyx (2010) > 383 000 km
Citroen C4 1.6i 16v Exclusive, Sable de Langrune (2006) > 302 000 km
!!!!DECEASED!!!! Lancia k 2.0t (5.20 turbo), Blu Apollo (1999) > 375 000 km !!!!DECEASED!!!!
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa 5.20 T - restryktor ciśnienia oleju do turbospręża
Ooo ja pier...
toż to wygląda jakby całkiem na sucho chodziło...

Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Odp: Kappa 5.20 T - restryktor ciśnienia oleju do turbospręż
Najchętniej bym poszedł w coś nowszego, np gt28. Wydajność seryjnego turbo nie do końca mnie zadowaladb7 pisze:przepraszam mała poprawka, do kappy 16vt idzie tb25, a do fiata coupe 16vt idzie tb03, cena jak wyzej

"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: Kappa 5.20 T - restryktor ciśnienia oleju do turbospręża
Raczej w piasku. Nie ma cech przegrzania typowego dla zaników smarowania.stabraf pisze:Ooo ja pier...toż to wygląda jakby całkiem na sucho chodziło...
Brud panie, najczystszy brud.
Jerzy Czyż
Citroen Xantia 1.8i 16v, Sable d'Ete (1997) > 677 000 km
Citroen C6 3.0 HDi Exclusive, Rouge Profond (2009) >193 000 km
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi MCP, Noir Onyx (2010) > 383 000 km
Citroen C4 1.6i 16v Exclusive, Sable de Langrune (2006) > 302 000 km
!!!!DECEASED!!!! Lancia k 2.0t (5.20 turbo), Blu Apollo (1999) > 375 000 km !!!!DECEASED!!!!
Citroen Xantia 1.8i 16v, Sable d'Ete (1997) > 677 000 km
Citroen C6 3.0 HDi Exclusive, Rouge Profond (2009) >193 000 km
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi MCP, Noir Onyx (2010) > 383 000 km
Citroen C4 1.6i 16v Exclusive, Sable de Langrune (2006) > 302 000 km
!!!!DECEASED!!!! Lancia k 2.0t (5.20 turbo), Blu Apollo (1999) > 375 000 km !!!!DECEASED!!!!
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa 5.20 T - restryktor ciśnienia oleju do turbospręża
Widzisz- guano się tam znam
To kto Ci piachu do oleju wsypał??

To kto Ci piachu do oleju wsypał??

Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Kappa 5.20 T - restryktor ciśnienia oleju do turbospręża
syf w oleju, zwykły zestaw...do tego luz wzdłużny, auto nie ma kata? Na jakim oleju jeździsz?
Re: Kappa 5.20 T - restryktor ciśnienia oleju do turbospręża
Ma kat. Oryginalny. Ma się dobrze. Luz na walku był, a jakże, tak na 1mm. Olej to Total Quartz 9000 5W40. Używam go od 20 lat - szlamu nie tworzy, a Xantia zalewana nim od nowosci zużywa coraz mniej oleju mimo zbliżania się do 400 000km (obecnie juz tylko 0,05l/1000km, ciagle dociera sie), a pare razy zdarzało się go wymieniać co 25 000km. W Lancii wymienialem co 10000-15000km, a od awarii oryginalnego turbo przy 280 000km - z powodu ciaglych regeneracji co 5000-9000km.
Jerzy Czyż
Citroen Xantia 1.8i 16v, Sable d'Ete (1997) > 677 000 km
Citroen C6 3.0 HDi Exclusive, Rouge Profond (2009) >193 000 km
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi MCP, Noir Onyx (2010) > 383 000 km
Citroen C4 1.6i 16v Exclusive, Sable de Langrune (2006) > 302 000 km
!!!!DECEASED!!!! Lancia k 2.0t (5.20 turbo), Blu Apollo (1999) > 375 000 km !!!!DECEASED!!!!
Citroen Xantia 1.8i 16v, Sable d'Ete (1997) > 677 000 km
Citroen C6 3.0 HDi Exclusive, Rouge Profond (2009) >193 000 km
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi MCP, Noir Onyx (2010) > 383 000 km
Citroen C4 1.6i 16v Exclusive, Sable de Langrune (2006) > 302 000 km
!!!!DECEASED!!!! Lancia k 2.0t (5.20 turbo), Blu Apollo (1999) > 375 000 km !!!!DECEASED!!!!
Re: Kappa 5.20 T - restryktor ciśnienia oleju do turbospręża
jednak wżery na łożyskach nie powstają od czystego oleju to na bank...
Re: Kappa 5.20 T - restryktor ciśnienia oleju do turbospręża
No właśnie. Oto jest pytanie. Olej nie mógł być brudny, bo był ciągle wymieniany razem z filtrem co kilka tysięcy km i dodatkowo dolewany w tempie 1-2litry na 1000km. Po każdej z czterech regeneracji zużycie oleju nigdy nie spadło <1 litra/1000km, dopiero po piątej spadło 10-krotnie.