
Wg mnie 2,0 20V to najmniej awaryjny silnik w kappach (w Lybrach też - jeśli są te same

Howgh

Moderator: stabraf
Moim zdaniem silnik 2,0 20V w Lybrze jest w zasadzie w ogóle bezawaryjny. Jeździ toto setki tysięcy km, sporo ich na forum, a o jakichkolwiek awariach słyszy się baaaardzo z rzadka.faraon pisze:Wg mnie 2,0 20V to najmniej awaryjny silnik w kappach (w Lybrach też - jeśli są te same), ale to moje zdanie.
Nat pisze:w Lybrze.....
Ja też. Tylko 2,0 20V.Nat pisze: Jakbym miał wybrać pomiędzy 1,8 a 2,0 ani chwili bym się nie wahał i wziął 2,0.
Dla mnie taka, że poznałem dość dobrze poprzedniego - jedynego - właściciela, więc miałem (niemal) pewność, co , jak i gdzie było robione.Kris pisze:A że się tak wtrącę? Jaka jest różnica pomiędzy polskim a zagranicznym pochodzeniem?