Kappa - zbieżność
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa - zbieżność
Części zawiasu i buda są wspólne to zapewne i parametr zbieżności będzie identyczny
Re: Kappa - zbieżność
Ale 100% czy hm ...też mi się wydaje że powinno być tak samo ale jednak diesel trochę cięższytopcio1 pisze:Części zawiasu i buda są wspólne to zapewne i parametr zbieżności będzie identyczny

dzięki za podpowiedz i
Pozdrowionka
była Lancia Kappa 2,4 TDs 1995r.
bylo Renault Espace 1,9DCI 2004r.
bylo Renault Laguna 2 1,9DCI 2002r.
jest Lancia k 2.0 155KM 1996
jest Renault Laguna 3 2.0DCI 2008r. 180KM 400Nm
bylo Renault Espace 1,9DCI 2004r.
bylo Renault Laguna 2 1,9DCI 2002r.
jest Lancia k 2.0 155KM 1996
jest Renault Laguna 3 2.0DCI 2008r. 180KM 400Nm
Re: Kappa - zbieżność
Jest cięższy - i dlatego masz sztywniejsze sprężyny.
I w efekcie stoi tak samo.
I w efekcie stoi tak samo.
BMW E39 Touring - 4,4 V8
Re: Kappa - zbieżność
Według danych technicznych waga w zasadzie identyczna dla wszystkich wersji...
KAPPA TDS & JTD
Re: Kappa - zbieżność
tak, ale serwisówka mówi o 3 typach sprężyn, do tego każdy typ w (jeżeli dobrze pamiętam) 2 odmianach-
Różnica jest imho bo 2,4 JTD czy 3.0 to zupełnie inna waga niż 2.0 czy 2.0t. (a tym bardziej 2.0t16)
Różnica jest imho bo 2,4 JTD czy 3.0 to zupełnie inna waga niż 2.0 czy 2.0t. (a tym bardziej 2.0t16)
BMW E39 Touring - 4,4 V8
Re: Kappa - zbieżność
2.0t16V waży 1480kg
2.4TDS-1485kg
3.0 man-1510kg
Powyższe dane wg instrukcji, różnice naprawdę minimalne, chyba, że w rzeczywistości jest inaczej
2.4TDS-1485kg
3.0 man-1510kg
Powyższe dane wg instrukcji, różnice naprawdę minimalne, chyba, że w rzeczywistości jest inaczej

KAPPA TDS & JTD
Re: Kappa - zbieżność
O.
Rzeczywiście różnice małe. Załączam serwisówkę dla poparcia.
W R19 pomiędzy 1.4 (najlżejszy silnik) a 1.8 16v (najcięższy) niby też tylko 50kg różnicy, a 1,4 na sprężynach z 1.8 stoi jak koza, a 1.8 na sprężynach z 1.4 siada
Rzeczywiście różnice małe. Załączam serwisówkę dla poparcia.
W R19 pomiędzy 1.4 (najlżejszy silnik) a 1.8 16v (najcięższy) niby też tylko 50kg różnicy, a 1,4 na sprężynach z 1.8 stoi jak koza, a 1.8 na sprężynach z 1.4 siada

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
BMW E39 Touring - 4,4 V8