FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Szykuje się designerski i ponadczasowy majstersztyk. Jako esteta z zawodu stwierdzam że dla mnie Maserati jest po prostu ładniejsze od ferrari. Ma w sobie coś udomowionego w przeciwieństwie do ferrari, i to powoduje że jest bardziej samochodem - sztuka funkcjonalna w przeciwieństwie do bolidu - ferrari. Ale to moje rozmowy na temat gustu.
Marzy mi się by lancia , nawet formie zakochanego fana marki (designera) dała coś ciekawego do publiki. Pierwsze lody zrobiła nowa Stratos, czekamy w takim razie na nową kappę lub thesis, bo to co zrobiła puszka chryslera z nawą thema to czysta profanacja... Nie zależnie od tego jak ktoś mówi, nie jest to lancia. Patrząc wstecz wszystkie modele lancii dzielące podłogę z innymi koncernami były współtworzone równolegle zachowując własny warsztat. Nowa thema to chrysler, te same silniki, zawieszenie i wszystko oprócz wnętrza, ale i ono pod względem designu jest o krok do tyłu za thesisem. Kończąc jednak, chciałbym by młode świeże głowy wzięły się za lancie. To jedyny sposób na to by zrobić coś z upadającą firmą. Gdyby człowiek tylko miał parę miliardów to za ten jeden by kupił tą markę...
Marzy mi się by lancia , nawet formie zakochanego fana marki (designera) dała coś ciekawego do publiki. Pierwsze lody zrobiła nowa Stratos, czekamy w takim razie na nową kappę lub thesis, bo to co zrobiła puszka chryslera z nawą thema to czysta profanacja... Nie zależnie od tego jak ktoś mówi, nie jest to lancia. Patrząc wstecz wszystkie modele lancii dzielące podłogę z innymi koncernami były współtworzone równolegle zachowując własny warsztat. Nowa thema to chrysler, te same silniki, zawieszenie i wszystko oprócz wnętrza, ale i ono pod względem designu jest o krok do tyłu za thesisem. Kończąc jednak, chciałbym by młode świeże głowy wzięły się za lancie. To jedyny sposób na to by zrobić coś z upadającą firmą. Gdyby człowiek tylko miał parę miliardów to za ten jeden by kupił tą markę...
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Sprzedaż Maserati i Ferrari.
Ferrari ustanowiło samoograniczenie na poziomie 7 tys sztuk rocznie a Maserati na 75 tys (Fiat podkreśla, że Maserati nie ma się stać drugim Porsche, które zaczyna być masówką).
Maserati
Ferrari
Ferrari ustanowiło samoograniczenie na poziomie 7 tys sztuk rocznie a Maserati na 75 tys (Fiat podkreśla, że Maserati nie ma się stać drugim Porsche, które zaczyna być masówką).
Maserati
Ferrari
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
jesli pozostanie taka wysokość zawieszenia - będzie mu blisko do Macana pod względem bryły, a to oznacza, że będzie świetnie wyglądał 


http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
W necie piszą, że był spór między Montezemolo a Marchionne. Ten pierwszy narzucił limit rocznej produkcji 7 tys sztuk, by chronić ekskluzywność marki. Marchionne upiera się przy minimum 10 tys sztuk.
Tym samym możemy spodziewać się wzrostu sprzedaży Farrari w przyszłym roku.
Tym samym możemy spodziewać się wzrostu sprzedaży Farrari w przyszłym roku.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Maserati na fali
Maserati szacuje, że - głównie dzięki wprowadzeniu nowych limuzyn - sprzeda w tym roku 35 tys. aut, czyli ponad dwa razy więcej niż w ubiegłym (15,4 tys.). Z tego względu firma zamierza poszerzyć swoją sieć dealerską.

Maserati szacuje, że - głównie dzięki wprowadzeniu nowych limuzyn - sprzeda w tym roku 35 tys. aut, czyli ponad dwa razy więcej niż w ubiegłym (15,4 tys.). Z tego względu firma zamierza poszerzyć swoją sieć dealerską.

Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT

Maserati po raz pierwszy zarobiło dla FCA więcej niż Ferrari. W 3 kw 2014 Maserati 90 mln EUR a Ferrari 89 mln EUR.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Pierwsze LaFerrari sprzedane w PL 

Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była