Cześć wszystkim! Ostatnio pojawiły mi się problemy jeśli chodzi o lpg,a dokładniej dzieje się to po mocniejszym wciśnięciu gazu i wyższych prędkościach.Dziś przy dynamicznej jeździe strzeliło gazem,zaczęło śmierdzieć w kabinie i na dodatek samochód zgasł w czasie jazdy i zapaliła się na dłużej dioda od immo. Po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Czy jesteście po moim opisie ocenić co jest problemem? Szykować się do gazownika?
Dziękuje i pozdrawiam!
Kappa 2.0 16v Turbo - strzał gazu przy wyższych prędkościach
Kappa 2.0 16v Turbo - strzał gazu przy wyższych prędkościach
Lancia K. Sedan 2.0 turbo
Re: Kappa 2.0 16v Turbo - strzał gazu przy wyższych prędkośc
Napisz jaką masz instalację gazową, przede wszystkim, czy to II generacja, czy sekwencja.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Kappa 2.0 16v Turbo - strzał gazu przy wyższych prędkośc
Listwa valtek,komputer stag 4 plus,reduktor KME i zbiornik walcowaty 65 l 

Lancia K. Sedan 2.0 turbo
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 16v Turbo - strzał gazu przy wyższych prędkośc
Do sprawdzenia układ WN ,kable,świece itp. 16v turbo ma kable co nie?R5 mają już cewki.
Dwa: kompleksowa porządna regulacja LPG,połączona przede wszystkim z czyszczeniem i co najważniejsze kalibracją valteków.
Jak masz coś grosza i zamierzasz autem jeszcze jeździć zainwestuj w porządne jakieś wtryski.
Valtek to już nie te lata.
Regulacja na trasie i będzie cacy.
Ciekawe w jakim stanie reduktor.Ile nalatane już na tym zestawie??
Znajdź dobrego gaziarza ,nie pierwszy lepszy.
Dwa: kompleksowa porządna regulacja LPG,połączona przede wszystkim z czyszczeniem i co najważniejsze kalibracją valteków.
Jak masz coś grosza i zamierzasz autem jeszcze jeździć zainwestuj w porządne jakieś wtryski.
Valtek to już nie te lata.
Regulacja na trasie i będzie cacy.
Ciekawe w jakim stanie reduktor.Ile nalatane już na tym zestawie??
Znajdź dobrego gaziarza ,nie pierwszy lepszy.