Kappa 2.0 16v Turbo - strzał gazu przy wyższych prędkościach

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Radson
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 204
Rejestracja: 24 cze 2011, 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Kappa 2.0 16v Turbo - strzał gazu przy wyższych prędkościach

Post autor: Radson » 13 gru 2015, 20:31

Cześć wszystkim! Ostatnio pojawiły mi się problemy jeśli chodzi o lpg,a dokładniej dzieje się to po mocniejszym wciśnięciu gazu i wyższych prędkościach.Dziś przy dynamicznej jeździe strzeliło gazem,zaczęło śmierdzieć w kabinie i na dodatek samochód zgasł w czasie jazdy i zapaliła się na dłużej dioda od immo. Po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Czy jesteście po moim opisie ocenić co jest problemem? Szykować się do gazownika?

Dziękuje i pozdrawiam!
Lancia K. Sedan 2.0 turbo

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5134
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - strzał gazu przy wyższych prędkośc

Post autor: Bichoń » 13 gru 2015, 21:08

Napisz jaką masz instalację gazową, przede wszystkim, czy to II generacja, czy sekwencja.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD

Radson
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 204
Rejestracja: 24 cze 2011, 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - strzał gazu przy wyższych prędkośc

Post autor: Radson » 14 gru 2015, 22:30

Listwa valtek,komputer stag 4 plus,reduktor KME i zbiornik walcowaty 65 l :)
Lancia K. Sedan 2.0 turbo

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - strzał gazu przy wyższych prędkośc

Post autor: marceli » 14 gru 2015, 23:53

Do sprawdzenia układ WN ,kable,świece itp. 16v turbo ma kable co nie?R5 mają już cewki.

Dwa: kompleksowa porządna regulacja LPG,połączona przede wszystkim z czyszczeniem i co najważniejsze kalibracją valteków.
Jak masz coś grosza i zamierzasz autem jeszcze jeździć zainwestuj w porządne jakieś wtryski.
Valtek to już nie te lata.

Regulacja na trasie i będzie cacy.
Ciekawe w jakim stanie reduktor.Ile nalatane już na tym zestawie??

Znajdź dobrego gaziarza ,nie pierwszy lepszy.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”