Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 sty 2015, 19:07
- Imię: piotr
- Lokalizacja: Wysokie mazowieckie
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
Niebieski czujnik . jest on dla komputera. czerwony jest od właczania wentylatora oraz od wskaznika na desce rozdzielczej.
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
Coś się ruszyło w temacie u Ciebie??(do autora wątku)
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
No właśnie nie bardzo.Zauważyłem jedynie że czy stoi 30 minut czy 3 tygodnie [raczej niezależnie od ilości przekręcania kluczyka to pali tak samo]czyli swoje musi pokręcić i już!Wkurza mnie to trochę ale jade dziś załatać niespodziewaną dziurkę w wydechu więc znajomka podpytam o manometr.Aha czujnik temp podmieniałem nic nie dało!
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
Oki dzięki spróbuje z tym zaworkiem jak pomoże to znaczy że obstawiałem dobrze od początku[ale co otwierałem bagażnik żeby wyciągnąć pompe i patrzyłem na butle lpg,o matko].Podpowiedz jeszcze w którym miejscu wstawiłeś zaworek i jaki bo różne widziałem i cenowo i jakościowo pewnie!
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
Powinien być włożony za pompą a przed filtrem czyli tam w bagażniku ale nie dałem tam bo przewody tam nie są gumowe i po przecięciu nie uszczelniłbym połączenia.
Więc dałem w komorze silnika przed listwą.Zadanie spełnia w 100%.
Założyłem plastikowy,taki mały chciałem żeby był.
Od kilku już dni pali jak nówka od strzała.
Więc dałem w komorze silnika przed listwą.Zadanie spełnia w 100%.
Założyłem plastikowy,taki mały chciałem żeby był.
Od kilku już dni pali jak nówka od strzała.
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
No to git
Zrobie tak samo ale dopiero za 3 tyg dziś lucynka śmiga w trasę.Kurczę mam chęć podmienić pompę bo mam drugą ale kurka kupka roboty z wyciąganiem butli
He u siebie chyba muszę zamontować 2 sztuki bo v6 dwie listwy



- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
Butle odkręcasz na mocowaniu i odchylasz - najlepiej najpierw wyjeździj gaz żeby nie była zbyt ciężka. Ja jak wymieniałem pompę to walka z butlą zajęła mi 20 minut.Radek pisze:No to git![]()
Zrobie tak samo ale dopiero za 3 tyg dziś lucynka śmiga w trasę.Kurczę mam chęć podmienić pompę bo mam drugą ale kurka kupka roboty z wyciąganiem butli
He u siebie chyba muszę zamontować 2 sztuki bo v6 dwie listwy
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 sty 2015, 19:07
- Imię: piotr
- Lokalizacja: Wysokie mazowieckie
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
Zanim zaczniesz wyrywać butlę z gazem sprawdz czy nie przepuszczają ci wtryski od gazu tez będzie cholernie ciężko zapalać na ,,podwójnym gazie,, jak postoi to gaz dostaje sie do kolektora i odpala wtedy na benzynie i gazie równocześnie mieszanka jest za bogata i trzeba pokręcić zanim to przedmucha . nie napisałeś na początku ze masz lpg możliwe ze to gaz odpowiada za ciężkie odpalanie.
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
Gaz na pewno oki.gaz jak wyjezdzilem to pali tak samo a tydzień temu byłem nawet u gazownia zmieniłem filter i podłączać kompa sprawdzał wtryski i regulował parownik także jest oki.wsadze zaworek i zobaczę
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
Więc wsadziłem zaworek ale pompa zaczęła świszczec jakby tak cieżko miała że masakra więc go wywaliłem z obawy o pompe i przewody!Ogólnie jest jak było pali jak chce,ale jak już zapali no to jak zwykle smiga gitarowo.po prostu albo najpierw padnie pompa i ją zmienie albo jakoś znajde czas i wcześniej podmienie.
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
Przeczytaj temat kolegi marceli, pisał o problemach z odpalaniem. Miał problem właśnie z pompą. Może warto byłoby ją wymontować i popatrzeć na wężyki prze niejRadek pisze:Więc wsadziłem zaworek ale pompa zaczęła świszczec jakby tak cieżko miała że masakra więc go wywaliłem z obawy o pompe i przewody!Ogólnie jest jak było pali jak chce,ale jak już zapali no to jak zwykle smiga gitarowo.po prostu albo najpierw padnie pompa i ją zmienie albo jakoś znajde czas i wcześniej podmienie.

Pozdrawiam brać klubowiczów

Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- jasiugm
- Forumowicz/ka
- Posty: 372
- Rejestracja: 03 lut 2015, 19:14
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
Miałem podobny problem i winny był wężyk łączący pompę z jej korpusem. Popuszczał i było słabe ciśnienie a po wyłączeniu paliwo cofało się do zbiornika i dla tego ciężko odpalał.
Kappa SW 2.0 20V VIS
Y 1.2 8V
Y 1.2 8V
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
Tak o takim przypadku tez czytałem tu na forum.Musze odkręcic butle i się okaże jak tam zalukam
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 3.0 V6 - ciężko pali po dłuższym postoju
Zajrzyj do pompy,bo pewnie jak kolega wcześniej wspomniał i jak i u mnie też był ten problem.
Ta krótka guma tam parcieje i puszcza ciśnienie.Na oko wygląda ok,ale jak weźmiesz w ręce i ruszysz ,sypie się.
Troszkę pracy dłubanej bym powiedział ale nie ma rady,musisz sprawdzić.
Ta krótka guma tam parcieje i puszcza ciśnienie.Na oko wygląda ok,ale jak weźmiesz w ręce i ruszysz ,sypie się.
Troszkę pracy dłubanej bym powiedział ale nie ma rady,musisz sprawdzić.