
Lancia Delta 1.8 8v 1995r
Dostałem sie tam od dołu... (nie czuje ręki"Neronq" pisze:Z obiegiem zamknietym mam taki sam problem, stuka jak glupie a potem sie uspokaja, ponoc urwana jest oska od silniczka czy jakos tak, kiedys kabar mi tlumaczyl jak to zrobic ale bede musial sam zagadac do niego po dokladna instrukcje, trzeba jakis kabelek przy dmuchawie i po problemie bo inaczej to chyba cala deske trzeba demontowac bo ja sie tam nie dostalem, mimo , ze sporo wykrecilem .
ten sam problem - tez nigdy tego nie uzywalem zablokowalem w pozycji otwarty - wiele jesli chodzi o wentylacjie sie nie poprawilo - chociaz wszystkie pozostale chodza ok - ale cholernie mi brakuje posrednich pozycji na klimatroniku tz aby na raz lecialo np na kratki i na szybe - wiec w pewien sposob zazdrosze awwari ze leci jednoczesnie na szyby i na kratki"Piotrek1983" pisze:Kabelek przy dmuchawie wcale nie musisz przecinać bo jest kostka... po prostu ją wypnij (u mnie była przed dmuchawą w okolicy schowka... podwójna z niebieskim i brązowym przewodem)... Mi jak nie wyjdzie kombinowanie (a już wiem, że siłowniczek od centralnego się nie nadaje bo da się go zbyt łatwo zaknąć) to zablokuje tylko klapke w pozycji obiegu zewnętrznego... w końcu w życiu nie przełączałem na obieg wewnętrzny więc po co mi to... chyba tylko po to żeby nie denerwować się kolejną zepsutą rzeczą w aucie