
Pytanie jeszcze co zrobić chiptuning czy piggy-back?
Ps.
Napiszę do V-techu i zapytam się co polecają i ile kosztuje piggy

po prostu jak tu już ktoś napisał jest tam mnóstwo sprzeczności,Podstawowe pytanie, to to o wpływ na silnik i całe auto - czy rzeczywiście większe moc i moment nie mają negatywnego wpływu na trwałość.
Przy nowych autach i założeniu, że będzie się nim jeździć 3-4 lata pewnie nie, ale w przypadku starszych modeli? Nawet zakłądając, że silniki są robione z jakimś tam zapasem mocy chyba nie ma 100 % pewności, że jest to całkowicie bezpieczne dla auta. Zresztą dlaczego takiego programu nie wgrywa się od razu w fabryce?
no to niestety nie jest prawda..samochód bez chipa ma 100 KM - prędkość 90km/h osiąga przy 2500 obr/min
a ten sam samochód o mocy 120KM z chipem osiąga tą samą prędkość przy 2000 obr/min
więc oczywiste jest że będzie mniej palił.
Kazdy TD z wtryskiem zaczyna latac po tuningu"Prezes" pisze:Do kilku dni testuje moje JTD po zmiane calego oprogramowania komputera sterującego. Chce sprawdzić jak bedzie to wpływalo na chłodzenie , spalanie , kopcenie itd.
Dodam ze modyfikowane jest fabryczne oprogramowanie a wiec jest to program do konkretnego auta. Nie są montowane zadne chipy zewnetrzne.