Post
autor: piterstilo » 25 maja 2019, 20:47
monkey22 pisze: ↑25 maja 2019, 8:03
Rano auto zimne odpaliło od strzała a tak pracuje zimny ( w tle słychać jakieś dziwne dźwięki na zimnym)
szczegolnie na końcu filmu
https://www.youtube.com/watch?v=7xwIc0xmzpw
Przypomniało mi się też że mechanik mówił że musiał odpiąć akumulator i że mogły mi się pokasować jakieś ustawienia w kompie więc żebym wiedział
Ponadto mówił że gdy coś wymienial to wylalo mu olej i troche usmarowało wszystko od strony przedniej i od strony rozrządu + płyta i żebym o tym wiedział bo auto było suche jak pieprz pod maską . Może jakiś czujnik? kable zalał, zasmarował ??
A miało być tak pięknie.
Miała być Lancia T-Jet a nie Multiair. Jak już jest ten drugi, to znowu zamiast fachowca, który ogarnia MA,
jest mechanik, który:
- po partyzancku zmienia rozrząd
- zalewa i rozlewa niewłaściwy olej silnikowy, bez jednoczesnej wymiany śrub z filtrami.
- porzuca narzędzia
- nie dysponuje MES-em, więc nie dokonuje kalibracji modułu.
To tak jakby z bólem zęba iść do ortopedy zamiast do dentysty.
Temat rozwija się już na co najmniej 3 forach.
Moim zdaniem to auto jeszcze trochę pojeździ.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM