Post
autor: pietrek125 » 18 lut 2023, 22:50
Bo stare jest naprawialne... nowsze wynalazki są tak skonstruowane przez fabrykę, aby wymieniać części a nie naprawiać... jak sie skończą części to szrot, bo nikomu nie będzie sie chciało z tym się bawić, oprócz pasjonatów... najlepszy przykład Thesis... wahacze nie naprawialne, brak wymiennych sworzni, tuleji... silniki, brak nad wymiarów, brak możliwości szlifów czopów, cylindrów itp auta mają po 20lat i nikt nie będzie sie męczył z starym struclem... to samo dot. Pheatoników, A8, BMW 7, X, itp...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)