Kąski warte uwagi.

Tu zamieszczamy ogłoszenia kupna-sprzedaży znalezione w sieci.
Uwaga ! Dział automatycznie czyszczony po 30-u dniach
adamM20
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3347
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 10 lip 2023, 21:32

vanisch pisze: 10 lip 2023, 14:29 Prisma( podobnie jak Dedra) we Włoszech nie jest za bardzo ceniona, a co dopiero u nas ;)
... pożyjemy, zobaczymy. Takie auta jak wino, lata lecą a ceny rosną.
Pozdrawiam

adamM20
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3347
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 10 lip 2023, 21:55

... która ładniejsza, ta:https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-fi ... Wn3P7.html czy może ta: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... FBhTb.html. Swoją drogą czy "automaty" montowane w marei były coś warte?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2973
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 10 lip 2023, 22:33

Zdecydowanie druga... kombi i kolor który bardzo mi sie podoba... niestety obie miały jakieś przygody z przodu, dodatkowo coś tam nie tak z progami, mam nadzieje, że nie pianka plus bitex. Automat to tam 4biegowy Aisin ten sam co w Lybrach tylko nie wiedzieć czemu parowany tylko z 1.6 w Mareii. Ceny na początek do podzielenia na pół.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6389
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: vanisch » 10 lip 2023, 22:38

Mam nowe, oryginalne progi do Marea, więc brać, wymieniać i jeździć :lol:
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2973
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 11 lip 2023, 17:31

Obie strony :?:
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6389
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: vanisch » 11 lip 2023, 17:49

Oczywiście.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

adamM20
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3347
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 11 lip 2023, 21:28

pietrek125 pisze: 10 lip 2023, 22:33 Zdecydowanie druga... kombi i kolor który bardzo mi sie podoba...
... zdecydowanie pierwsza ... sedan i kolor który bardzo mi się podoba ... :D Na dodatek progi już są : ok2 : Natomiast tu 8-O : rzeczywiście rzadki okaz: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... FEHo3.html
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2973
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 11 lip 2023, 22:08

69tysi... a parę lat temu była Mirafiorka w Kebab wersji za 2,5tysia :lol:
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3310
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Marcin_D » 12 lip 2023, 12:22

Ja to kocham czytać te opisy - "Auto jest po dużym serwisie aby mógł cieszyć jazdą i tak właśnie jest, jazda nim to czysta przyjemność. "

Żeby nie wiem w jakim stanie to auto było to dla mnie to nie jest przyjemność nim jeździć - może inaczej przyjemnie się takim przejechać, ale jak porównam to do dzisiejszych standardów to nie mam "przyjemności" jazdy - brak przyspieszenia i elastyczności, brak bezpieczeństwa, "latający dywan", hamowanie gorzej niż źle itp. A i z tego co widzę to brak klimy.
Niestety ale to nie są auta do dzisiejszego ruchu - to może być auto na zlot i nic więcej. A co do "lokaty kapitału" - akurat w tym przypadku się nie wypowiem bo nie patrzyłem jak te auta "trzymają cenę" i jak wygląda rynek i wzrost kapitału.

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2973
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 12 lip 2023, 15:21

Bez przesady... jeśli chodzi o Włoszczyzne z lat 60-80 to z tą brakiem przyspieszenia i elastyczności oczywiście z zależności od silnika to nie było tak źle nawet w porównaniu do aut z ostatnich 10lat... oczywiście np Fiat 124 w podstawowej wersji silnikowej 1.2 to będzie zamulacz, ale wersję special T, czy Sport z silnikami 1.6 1.8 gdzie ten ostatni mial 118KM przy masie nie przekrajaczającej 1000kg to nie gadaj że nie będzie miał przyspieszenia... ba będzie objeżdżał większość aut klasy A,B i słabsze kompakty... bezpieczeństwo... fakt w 124 napróżno jej szukać, w 125 było ciut lepiej, ale takie 132, Argenta czy Poldek naprawdę wstydu nie ma oczywiście w przy większym dzwonie z powodu braku poduszek obrażenia mogą być większe ale dalej będzie szansa z tego wyjść czego nie można powiedzieć o takich wynalzkach jak wczesne Passaty, Golfy, UNO czy nawet Tipo... Układy hamulcowe choc nowoczesne na swoje lata to na dziś wymagają od kierowcy więcej uwagi utrzymywania odstępu itp. Klima w większości modeli z tamtych lat była w ofercie, ale ciężko znaleźć egzemplarz w nią wyposażony, ale np ja mam cały zestaw ori klimy do 125 tylko nie mam weny jej zamontować... także niektórymi modelami jak najbardziej można się poruszać w dziesijszym ruchu i to często bez wstydu, ale są modele którymi ja osobiście bym się nie poruszał za żadne skarby...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2158
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Jam_Belfegor » 12 lip 2023, 17:01

wow... wow... chwilunia :) Fiat Tipo mk1 ładnie wpada na ściany... nie ma wstydu - w tym względzie przypomina współczesne auta :) https://fb.watch/lKugsdJk35/ unacz zwłaszcza schrupany przez rudą już nie koniecznie hehehe... no tak więc tak sorry za OT ale czułem się w obowiązku bronic honorów swojej byłej karocy z ubiegłego wieku : yesyes : A tu jeszcze dla koneserów Mirafiryna : yesyes : https://youtu.be/yz1EyJX6eW8 dramatu nie ma, ale ból głowy i stempel Fiata na gębie od kierownicy będzie jak nic :lol:

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2973
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 12 lip 2023, 17:41

No niestety ale podczas jakiekolwiek przygody wolałbym się znajdować w kabinie Poloneza niż w Tipo, analogicznie wolałbym 132 od 131 ;)
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

adamM20
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3347
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 12 lip 2023, 22:47

pietrek125 pisze: 12 lip 2023, 17:41 No niestety ale podczas jakiekolwiek przygody wolałbym się znajdować w kabinie Poloneza niż w Tipo, analogicznie wolałbym 132 od 131 ;)
... pierwsze: : ok2 : , drugie: też ale 132 już za drogi jest. Tak na marginesie (dla Marcina), tak ze dwa lata temu poldkiem 1,4 MPI (104 KM) wyprzedziłem jedno BMW, dwa passaty i Q7, miny nie tęgie były.
Pozdrawiam

P.S.
strefa zgniotu w poldku do słabych nie należała, z klimą gorzej ale reszta .... palce lizać : yesyes : i dzisiaj spokojnie jeździć tym można, na co dzień oczywiście.
Jest i poldek dla Marcina:https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/p ... F5oyy.html

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2973
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 12 lip 2023, 23:10

Poldek czerpał rozwiązania konstrukcyjne z F132 z elementami prototypów Fiat ESV, zarówno 132 jak i Poldek opieraja sie na płycie podłogowej F1300/1500, dołożonymi strefami zgniotu z o wiele mocniejszymi kabinami, wyposażonymi w belki wzmacniające w drzwiach. Klima w Poldku jak najbardziej występowała, ale oficjalnie dopiero w Plusie, do starej nagrzewnicy jak najbardziej można ją dołożyć tylko trzeba znaleźć bebechy z 125/132/Argenty. Wspomaganie kierownicy występowało już w standardcie w 132MKIII/Argenta , w Poldku w Caro jako opcja, w Plusie jako standard, oczywiście dzięki tej samej płycie podłogowej można tą dogodność przeszczepić do każdego 1300/1500/125/125p
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3310
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Marcin_D » 13 lip 2023, 19:12

Panowie jeździłem Mirafiori (wujas miał), Poldek był w domu, 125p ujeżdżałem w latach młodości (akurat nie swojego ale kumpla), Tipo 1,4 miałem swoje, Argentą też jeździłem (mało ale jednak - też kumpel miał), nawet Capri III 2,3 jeździłem - więc wiem co piszę.
Ja dzisiaj na co dzień bym tym jeździć nie chciał (ale po obecnym 300C 5,7 to trudno coś znaleźć). Przed Cegła miałem Lagune II PhII GT. W domu mam teraz jeszcze MB GLA 250 4Matic. I dla zabawy 2 lata temu kupiłem sobie 206CC.
No i jak porównam sobie komfort i bezpieczeństwo jazdy 300C/MB do wymienionych wcześniej no to dajcie spokój.
Jak jadę 206CC to się zastanawiam czasami co by ze mnie zostało jakbym w coś przygrzał albo by we mnie obecne auta wjechały (szczególnie tak kochane SUV'y).
A co do Tipo w tym filmiku od Przemka - no proszę tam się łamie i podłoga i dach.
Adam co do mijania - ja Maluchem (jak miałem) wyprzedzałem nie raz MB S600 - sąsiad miał taki na osiedlu. A teraz 206 leciałem na 7 (Radom-Szydłowiec) 215 licznikowe - tylko co z tego. Więcej tego nie powtórzę bo miałem wrażenie że mi już skrzydła rozwija. Najlepsze jest to że w jedną stronę leciałem 190 bez dachu (i się da - tylko głowę chce urwać).
Nie przekona mnie nikt do jeżdżenia na dail'y takimi staruszkami niższej klasy z lat 80/początku 90. Kurde nie te czasy - jak pisałem komfort/bezpieczeństwo/prowadzenie nie takie.
Mnie ogólnie te auta się podobają w większości (no bo to lata mojej młodości) i chciałbym je mieć - ale tylko "dla Miecia", nie do normalnej jazdy.
Ostatnio się przejechałem MB 190 2,3 (stan naprawdę bardzo ładny) - no kurde to nie to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Ogłoszenia znalezione :::”