vanisch pisze:Krawiec1 pisze:to jest wszystko to samo

sam miałem w fiacie bravo 2.0 20v i wsadziłem z kappy 2.4

Sorry za OT:
Co poza słupkiem musiałeś wymienić?

miska olejowa, bo z lancii mi się nie mieści w bravo
koło zamachowe - bo bravo ma inne sprzęgło
co wymieniłem a nie musiałem:
dekiel zaworów, bo z lancii mi się nie podoba

panewki - bo warto je wymienić

czujniki - bo miałem pewność, że moje działają, a te z silnika nowego nie wiadomo
rozrząd - pasek jest inny, reszta to samo co 2.0
termostat - historia jak i z czujnikami
oczywiście mówimy o samym gołym słupku tj. miska-blok-głowica-dekiel, bo cały osprzęt zostawiłem z bravo.
robiłem to sam, w garażu bez kanału. Powoli bez pośpiechu można powiedzieć, że ze 40godzin roboty jednej osoby przy piwku.
W tym jest mycie, mycie, mycie i jeszcze raz mycie. Odkręcanie zapieczonych śrub itp itd.